loading...
MUSIC
ali nazer بازدید : 342 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

::: دانلود فیلم The Godfather 1972 دوبله فارسی با کیفیت BluRay 1080p HD :::

::: کیفیت فوق العاده بی نظیـــر ، لینک مستقیم به همراه ۷ لینک کمکی ، دوبله فارسی بدون سانسور :::

::: بـــــرای اولیــــن بــــار در بیـــن ســــایت های ایرانــــی :::

دانلود فیلم The Godfather دوبله فارسی با کیفیت HD

| ۲ امین فیلم برتر جهان و برنده ۳ جایزه اسکار و برنده ۲۹ جایزه معتبر دیگر درسال ۱۹۷۳ |

نام فارسی فیلم : پدر خوانده

منتشر کننده : اختصاصی ایــران فیــلم

ژانر: جنایی ، درام

لینک IMDB

امتیاز: ۱۰ / ۹٫۲

کیفیت : BluRay 1080p HD | بی نظیـــر

حجم : ۲۰۵۴۱ مگابایت ( ۲۰٫۰۶ گیگابایت)

رزولوشن : ۱۰۸۰×۱۹۲۰ | بیت ریت : ۱۶۲۰۹ KB/S

وضیعت لینک مستقیم : دائم (بدون محدودیت زمانی)

وضیعت لینک های کمکی : تعداد ۳۷ پارت در حجم های ۶۰۰ مگابایتی

اسکرین شات : دارد کلیک کنید

دوبله فارسی حرفه ای و جذاب

صوت دوبله بصورت جداگانه

خلاصه داستان :  «دون ویتو کورلیونه»، بزرگ یک «خانواده» مافیایی نیویورکی است. وقتی یک گنگستر تحت حمایت «سولوتزو»، یک خانواده مافیایی دیگر، قصد خود را مبنی بر فروش و پخش موادمخدر در سراسر نیویورک اعلام می‌کند، مشکلات شروع می‌شود. دون ویتو مخالف این کار است و به پولی که از «باج» و قمارخانه‌ها و غیره درمی‌آورد، راضی است. بنابراین به جانش سوءقصد می‌کنند. سپس سولوتزو، یکی از مشاوران دون ویتو را می‌رباید و او را وادار می‌کند تا پسر دون ویتو را به فروش موادمخدر راضی کند. اما هنگامی‌که سولوتزو خبردار می‌شود که دون ویتو هنوز زنده است، نقشه‌هایش به باد می‌رود …

جوایز: برنده اسکار بازیگر مرد نقش اصلی برای مارلون براندو،برنده اسکار بهترین فیلم ، برنده اسکار فیلم‌نامه اقتباسی برای کاپولا و پوزو، نامزد اسکار بازیگر نقش مکمل مرد برای جیمز کان، نامزد اسکار بازیگر نقش مکمل مرد برای ال پاچینو،نامزد اسکار بازیگر نقش مکمل مرد برای رابرت دووال، نامزد اسکار کارگردانی برای فرانسیس فورد کاپولا، نامزد اسکار طراحی صحنه برای آنا هیل جانستون،نامزد اسکار تدوین برای ویلیام رینولدز و پیتر زینر، نامزد اسکار موسیقی متن برای نینو روتا، نامزد اسکار صدابرداری برای چارلز گرنزبچ، ریچارد پورتمن و کریستوفر نیومن

ویژگی های نسخه جدید : از آنجایی که همیشه شعار ایران فیلم کیفیت بالا در کارها بوده ، تصمیم بر این شد تا برخی از فیلم هایی که در گذشته قرار گرفته اند اصلاح و جایگزین گردند. . نسخه جدید بصورت اختصاصی توسط تیم ایران فیلم ریلیز شده و عاری از زیرنویس هاردساب و تبلیغاتی میباشد . دوبله نسخه جدید در واقع همان دوبله نسخه قبل میباشد با این تفاوت که از کیفیتی عالی تر و میکسی فوق العاده حرفه ای برخوردار است . هماهنگ سازی دوبله فارسی با سکانسهای فیلم ( سینک ) با دقت بالاتری صورت گرفته است. در تدوین این فیلم از نوین ترین شیوه ی میکس و مونتاژ استفاده شده به طوری که لذت دیدن دوبله ی شاهکار پدر خوانده  را با کیفیت تصویر بالا چند برابر میکند. دانلود مجدد این شاهکار سینمای جهان را، همراه با دوبله عالی و تدوین حرفه ای و میکس حرفه ای تر توسط ایران فیلم، و کیفیت تصویر چند برابر، به شما کاربران محترم پیشنهاد میکنیم.

دو زبانه : فایل این فیلم بصورت دو زبانه بوده و هردو صوت زبان اصلی و دوبله فارسی در آن گنجانده شده است . بصورت پیشفرض صوت دوبله فارسی هنگام اجرای فیلم پخش میگردد . برای تغییر صوت و مشاهده فیلم با زبان اصلی میتوانید هنگام اجرای فیلم در نرم افزار Media Player Classic بر روی صفحه راست کلیک کرده و گزینه Navigate را انتخاب کنید سپس از شاخه ایجاد شده بر روی Audio Language کلیک کنید و صوت مورد نظر را انتخاب نمایید . امکان تغییر زبان در نرم افزارهای دیگر مانند Kmplayer و دستگاههای پخش خانگی نیز وجود دارد.

برای دریافت نسخه ی ۷۲۰p و ۱۰۸۰p ایـنـجـا کلیک کنید .

 

توضیح کیفیتی : فیلم های (HD (High Defenition با توجه به حجم بالای آنها دارای کیفیتی فوق العاده بی نظیر و وضوح تصویری تقریبا ۱۰ برابر فیلمهای ۱۰۸۰ معمولی هستند . ایـــران فیـــلم دانلود این فیلم را به تمامی بازدیدکنندگانی که از سرعت اینترنت بالا برخوردار هستند ، پیشنهاد میکند .

نکته : فایل های فشرده این فیلم دارای ۵ درصد ریکاوری می باشند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل اکسترکت فایل ها به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی اگر در زمان اکسترکت خطایی دریافت کردید، به وسیله نرم افزار Winrar به محل ذخیره فایل ها مراجعه کنید و بعد از انتخاب پارت دکمه Repair در بالای نرم افزار را فشار دهید. سپس آدرس محل ذخیره پارت های جدید را انتخاب نمایید، بعد از آن به محل ذخیره جدید مراجعه نمایید و فایل های جدید را اکسترکت نمایید.

قــابل توجــه : ایران فیلم مفتخر است برای اولین بار در جهان ، فیلم های Full HD را با دوبله حرفه ای فارسی ، همراه صوت زبان اصلی (دوزبانه) و بصورت رایگان برای دانلود آماه کرده است . با توجه به کیفیت خارق العاده و حجم بسیار بالای این فیلم برای آماده سازی آن هفته ها به صورت شبانه روزی وقت صرف شده است . از شما کاربر فهیم خواهشمندیم با اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی همانند فیسبوک ، عدم کپی برداری بدون ذکر منبع و حمایت از این اثر ، ما را برای ادامه مسیر همیاری نمایید .

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    میزان رضایتمندی شما ازاین وبسایت؟؟؟؟؟؟؟؟
    ایا ما توانسته ایم با ارسال پراید به عراق انتقام خون شهیدانمونو بگیریم؟؟؟؟؟
    کدامیک را بیشتر میپسندید؟؟؟؟؟؟؟
    کدام بازی را می پسندید؟؟؟؟؟؟؟
    به نظر شما جان سخت ترین کدام است؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 228
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 272
  • بازدید ماه : 753
  • بازدید سال : 9,244
  • بازدید کلی : 98,540